Stor och fluffig chokladtårta

Morsning korsning!

Somnade rätt så tidigt igår och då fick man ta smällen av att vakna tidigt också. Har legat och vridit mig i sängen i en timme tills jag beslöt mig för att kliva upp. Sötnosen ligger fortfarande och halvsover lite men han ska snart börja röra sig uppåt han med.
När jag låg och vred mig så slog en tanke mig att jag vill baka en tårta. Det bara kom sådär. En stor gräddtårta, jag som inte ens tycker om tårta men jag tycker det är riktigt roliga att göra dem. Men jag ändrade mig och vill nu göra en chokladtårta med grädde på och dekorera med chokladspån, gärna lite jordgubbar också. Det är riktigt gott. 

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0