Trött, sliten och helt utmattad

Jag är verkligen helt slut. Gick upp kl 08.00 för då var det dags att göra sig iordning för jobbet. Sen jobbade jag mellan 09.00-17.00. Var duktig att gå hem från centrum, det är en bit. Tror det är mellan 2-3 km så en liten motion blev det i och med att det bara är uppförsbackar hem till mig.
När jag kom hem blev det en snabb dusch sen började jag dra igång med maten. Pappa är fortfarande förkyld och syster fick en kraftig stukning på foten tidigare idag, stackarn, så jag var snäll och lagade maten. Pappa hjälpte mig lite. Efter middagen slängde jag mig i soffan och bara dog. Alla krafter drogs ur mig. Jag är inte så trött i huvudet men kroppen är slut.

Nu är jag hemma hos sötnosen och nu ska vi göra oss en varsin kopp te och slänga oss i soffan och bara mysa till en bra film. Kanske tänder en brasa och myser framför den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0