Tv hela kvällen

Sitter för tillfället framför tv:n och bara slappar. Kollar på Jag ska bli stjärna, fattar igentligen inte vilken press föräldrarna sätter på sina barn. Det är som om barnen får leva upp för det färäldrarna aldrig kunde eller fick göra. Men men, det är deras ensak.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Allt som jag skulle gjort idag har jag gjort så jag förtjänar en slapp kväll. Imorgon ska jag och Krippe upp tidigt hade vi tänkt, måste få lite vardag nu när jag snart ska börja plugga igen. Har en del saker som ska göras imorgon också...

Kommentarer
Postat av: Fia

Hej gumman! Hoppas allt är bra :) Vad ska ni göra i helgen? Jobbar du nånting?



Vi ska fira carro på lördag med middag och så men efter det kanske vi kan hitta på något? :D Jag skriver här för du är inte inte på msn (skitunge) hehe och sen har jag inga pengar på mobilen (som vanligt) :p



Har du fått ditt busskort än? Jag tänkte, Oliver ska hem till mig på fredag (evigheter sen) och sen ska vi åka till Tumba på lördagen men mitt busskort gäller ju inte då :/ Tänkte om jag kanske kan låna ditt? men bara om du ABSOLUT inte behöver det såklart.



Hör av dig :) Saknar dig..känns som evigheter sen jag var i Tumba :p



PUSSPUSS, hälsa Krippe också

2010-01-13 @ 12:33:56
URL: http://sofielholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0