Tv ugglande

Var inne på skolans hemsida och hade fått ett mejl om ytterligare 2 böcker som jag måste ha. Dessa böcker fanns inte på biblioteket så dessa måste jag köpa. Är uppe i 9 böcker nu.
Imorgon ska jag till Akademibokhandeln och köpa 3 böcker, har märkt att det är jätte dyrt med kurslitetratur och dessa 3 böcker jag ska köpa imorgon kommer kosta upp emot 800 kr. Är glad att jag inte behöver köpa alla böcker för då skulle jag vara fattig.
Men ska inte klaga för man lär sig nog väldigt mycket engelska, vilket jag är ute efter.

Nu är det dags för mitt kvälls te, börjar bli trött så måste ha något uppigande. Sitter och kollar Glee nu. Det är en serie jag länge velat sett men inte rikigt haft tid för. Sen blir det Made in Sweden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0