Vill ha mina grejer, vart är dem?

Ikväll blir det utgång och jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig. Försökte leta lite i garderoben igår men det gick inge vidare. Ska fortsätta sökandet lite senare idag.
Jag ska följa med Krippe och hans pappa på lite ärenden idag så det är fullt upp. Ska även försöka ta lite bilder ikväll så jag kan fixa min header någon gång. Gjorde en bild igår som jag tyckte blev jättefin men krippe tyckte den såg ut som en fjortisbild så då lämnade jag den bakom mig.

Hoppas på att mina grejer som jag beställde förut kommer idag. Om jag har räknat rätt så ska de komma idag. Imorgon är det ju röd dag så då kan de ju inte komma och sen är det torsdag och då åker jag till fjällen. Vill inte vänta med att hämta ut dem efter fjällen. Vill ha dem nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0