Vill komma bort från vinterkylan

Jag och Krippe har länge pratat om att vi ska resa utomlands och just nu har vi en väldigt lång lista på olika resemål som vi vill åka till.

Det är bl.a.
Thailand
Los angeles
New York
Grekland
St Maarten
London

Vi har lite planer så vi kan åka till alla ställen. Eftersom det är en åldersgräns på att gå ut på krogar och sådant i USA så åker vi inte dit förns vi är 21, alltså nästa sommar. Och då tar vi två flugor i en smäll, vi flyger först till New york och stannar där i några dagar och sedan flyger vi till Los angeles och hälsar på hans syster.
Så i sommar har vi några olika resor att välja bland, vi har planerat lite att köra på en roadtrip men då vill man gärna ha med lite fler personer. Om inte det blir av så tänkte vi flyga till något land. Vilken har vi inte bestämt oss för men det gör vi närmare sommaren.

Usch, drömmer mig verkligen bort nu när jag sitter och kollar på resor. Vill åka bort nu, bort från denna vinterkyla och bara ligga på en strand och sola. Det ser för härligt ut.

     

För er som inte vet så landar flygplanen strax bakom stranden i St Maarten, så bli inte förvånad om det kommer ett stort flygplan 20 meter ovanför dig när du ligger och solar.

Kommentarer
Postat av: Fre

NEW YORK EW YORK NEW YORK! Ta en roadtrip dit så får ni komma och hälsa på mig, ta med joakim i baklucka! =D Haha!

2010-01-12 @ 21:47:41
URL: http://fres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0