Sista dagen i Paris

Idag var det sista dagen i Paris. Vi åkte och såg le grande arche, den nya triumfbågen. Den var verkligen stor. Runt omkring var det en massa byggnader och även ett shoppingcenter, som vi inte visste fanns. Det sysselsatte vi oss med idag. För mig blev det två linnen, en kofta och en ring och sötnosen hittade en klocka. Hittade ett par jättesöta jeansshorts men dum som jag är köpte jag dem inte. Vet inte vad jag tänkte på. Innan vi reste tänkte jag köpa jeansshorts men sen tyckte jag att jag skulle köpa det på resan istället. Sen när jag väl hittar ett par så köper jag dem inte. Jag är lite korkad ibland.




Imorgon åker vi till köln och ska på Phantasialand som är ett stor nöjespark men en massa åkattraktioner. Imorgon blir det bara köra och sen slappa på hotellet, sen blir det Phantasialand på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0