14 Juni 2010

Dagarna bara flyger iväg. Kändes som jag fyllde år igår men det är ju 2 dagar sen. Min glajjbränna är kvar, det brukar alltid lägga sig efter man har sovit men inte denna gång såklart. De värsta är att jag ska jobba idag och vill ju inte se ut såhär då. Det får bli foundation.

Lovade att lägga upp bilderna från min födelsedag men batteret på min kamera är slut så måste byta dem innan jag kan föra över bilderna. Lite konstgt tycker jag ändå att det är eftersom man inte använder ström när man för över bilder men det fungerar ändå inte. Lägger upp dem imorgon istället. Jobbar mellan 15-23 så efter det kommer det inte bli så mycket bloggande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0