Det gick ju bra

Hade tenta idag och det gick ju "bra", ordkunskap är inte riktigt min grej. Sen fattar inte jag varför man tar ord som man aldrig använder. Några kan ju komma till användning men andra ord var helt värdelösa. Vill verkligen inte göra en omtenta på denna. Man kan inte direkt plugga på detta. Om man inte har lust att sitta med en engelsk ordbok och nöta in varnda ord som finns i den. Nej tack säger jag bara.
Nu är iallafall kursen avslutad, tentan var det sista vi hade så nu hoppas man bara på att man har fått godkänt.

Det som återstår nu är en massa jobb innan jag går på semester, som jag längtar oerhört mycket till. Har bokat ett jättehäftigt hotell i Amsterdam nu också. Bilder kommer senare eller imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0