Flygshow i Linköping

Kom hem för ett tag sen. Har varit i Linköping och kollat på flygshow med sötnosen och pappa. Blev helt fashinerad av flygplanen som visades. Har vart på flygshower sen jag var liten för har en far som är galen i dem och nu även en pojkvän som älskar dem. Jag tycker det är minst lika kul även fast jag knappt vet vad det är för plan dom flyger. Det coolaste är ändå när de flyger i formation, tror alltid att de ska krocka med varandra men det slutar alltid med att det bara ser häftigt ut. Hade självklart inget att smörja in mig med så har världens solbrillemärke i ansiktet. Helt röd och runt ögonen är det helt vitt. Men dddet bjuder jag på. Hade en mysig dag i allafall.

Dagen igår var helt underbar den med. Bilder kommer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0