Sjuk och underbar dröm

Drömde sjukaste drömmen inatt, fast ville ändå inte vakna för den var nästan för bra för att vara "sann".

Jag drömde att min släkting hade värsta lyx yachtsen fast innuti såg det mer ut som Titanic i mindre storlek. Vi skulle åka på semester i yachtsen och levde värsta drömlivet. Allt fanns på båten. Blev jätte faschinerad av stilen och inredningen. Jag blev helt tagen av min dröm. Det är så svårt att få ner dem i ord.
Jag och mina kusiner blev jagade av en konstig människa på båten men han hann aldrig ifatt oss för vi hittade alltid en massa genvägar. Sen försvann han bara.

Sjukaste drömmen jag har haft på länge men den var ändå helt underbar. Drömmer gärna om den igen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0