Tråkigt att äta middag själv en fredag

Sitter och pluggar för fulla muggar, har suttit ute tills nu då det börjar mulna lite. Inte så kul men fick se solen så länge det varade. Det kanske bara är något tillfälligt också, solen kanske tittar fram så småningom. Har börjat fundera på vad jag ska äta till middag. Måste få i mig lite mat innan jag jobbar annars får jag vänta till efter halv 10 med att äta, och det kommer jag inte orka. Lite tråkigt att äta middag själv, och dessutom vid 3. En sådan här dag skulle man vilja äta sent, runt 7-8 och sen bara mysa resten av kvällen. Men imorgon jobbar jag bara till 4 så då har jag hela kvällen på mig att göra vad jag vill.

Nu ska jag återgå till mina studier igen, hade lite mer än vad jag trodde som måste bankas in i huvudet men det ska nog gå bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0