Trött och frusen

Jag har varit så himla trött idag. Var schemalagd från 10-18 idag, kanske inte låter så mycket men det är sjukt jobbigt att hålla igång hjärnan så länge. Har sovit väldigt dåligt också. Vaknade med att det var svinkallt hemma, fick strömavbrott vid 6 imorse och strömmen har varit av i stort sett hela dagen. Tror den gick igång vid 6-7 tiden igen. Fatta hur kallt det blir i ett hus. Var tvugna att tända ljus för att få ljus och värme, som tur så var inte jag hemma då men det tar ett bra tag att värma upp huset igen. Hatar när det är kallt inne. Aja, dagen har väl inte varit den bästa. Nu ska jag lägga mig i sängen under ett varmt täcke och kolla på tv och bara somna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0