Nu är det nära

Har haft det lite körigt den här veckan men nu är det äntligen påsklov för min del. Hade det sista provet idag och det är riktigt skönt att ha det klart för nu kan jag äntligen börja tänka på att jag ska till Los angeles på lördag. Har fortfarande en hel del att göra inför resan, som att packa och så, men det hinns nog med på fredag. Idag och imorgon är det jobb på schemat från 17.00-22.00. Är inte hemma förns 00.00, det tar hela två timmar för mig att ta mig hem. Men det är skönt att ha något att göra, annars kan jag inte sluta tänka på resan. Är lite nervös för flygresan, är egentligen inte rädd för att flyga men det är nått med flygplan som gör mig nervös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0