24 Februari, 2011

Goddagens!
Känner mig helt död, har ont i huvudet och det känns nästan som att jag har feber. Tror jag bara är extremt trött men ska ner och ta tempen sen för att vara på den säkra sidan. Snart är det helg och då får jag vila upp mig lite. Ska möta upp älsklingen om någon timme, då ska vi dra och käka pizza hade vi tänkt. Känner för att ha en slapp kväll och då passar det ju bra med pizza.
 
Blev förresten godkänd på matte tentan, nu återstår bara den andra tentan vi skrev för 2 veckor sen. Den är jag riktigt nervös över. De hade tagit med så mycket saker som egentligen inte skulle kommit, enligt lärarna. När de säger att "om man varit på alla lektioner så klarar man tentan" så ska det ju bara komma saker som de sagt på lektionerna, inte saker som man aldrig hört talat om eller tal man aldrig sett formeln på. Detta hände på vår tenta och många lämnade in blankt bara för att överklaga. Jag försökte så gott jag kunde och hoppas verkligen att det räcker till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0