7 Febriari, 2011

Ny vecka och för min del är den fullspäckad av plugg. Håller för tillfället på att plugga till mattetentan imorgon och känner att det går hyfsat bra än sålänge. Det jobbiga är att det tar sån tid. Ett tal kanske tar 10 minuter att göra och då sitter man bara och skriver utan att tänka. Varje tal tar upp minst ett A4 blad så efter varje tal måste man byta sida. Tidsödlande va? Eftermorgondagen är det dags att plugga inför kommande tenta som är på fredag. Har inte pluggat på den tentan alls. Känner mig lite stressad men kan inte plugga på två tentor samtidigt. Jag måste ta en i taget annars blandar jag ihop allt.

Längat verkligen tills denna vecka är slut då jag slipper all press.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0