Busy woman

Den här veckan ska jag vara en hard working woman. Jag ska försöka hinna med allt jag ligger efter i och helst innan helgen för det värsta jag vet är att plugga på helger. Imorgon åker jag till skolan så jag är där vid 09.00 trots att jag börjar 13.00 men det är betydligt mycket mer effektivt att sitta i skolan än att sitta hemma för man kommer alltid på saker man hellre vill göra än att sitta framför böckerna. På onsdag är jag ledig så då kan jag få en hel del gjort. Jag funderar på om jag ska åka till Arlanda och sitta där, tror ni man störs av allt folk?
Krippe har ju precis fått jobb där så tänkte kanske åka in och luncha med honom och sedan sitter jag och pluggar tills han slutar. Det borde funka, kanske ska snacka med honom också men gillar mina planer. Annars får det väl bli bibblan. Som sagt, man får så mycket mer gjort när man kommer från hemmet.



Här är lite annat jag fixat med i helgen till albumet.


Detta är alltså i Amsterdam, no shit?, och den här dagen firade vi 2 år tillsammans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0