Dags för sängen

Nu blir det sängen för min del, är helt slut och har en lång dag imorgon också. Slutar dock 15.00 men sen blir det bara hem och plugga hela kvällen. Har som sagt en hel del att ta igen.

Ska även ringa läkaren imorgon och försöka få en tid så hon får kolla på min armbåge. Har haft så ont i flera dagar nu så det är dags att kolla upp det. Både mamma och Krippe tror att jag har vätska i armbågen. Än så länge är det inte svullet men det kan bli ju mer jag anstränger den. Den knakar varje gång jag gör armhävningar. Den har gjort det länge men har aldrig fått ont i den. Försökte läsa lite om det igår och det stod även att det kan ha ett samband med ryggraden. Har ju ont i ryggen lite då och då så det vore skönt att få ett svar på om det är ryggen som knasar eller om jag har "tennisarm". Förhoppningsvis är det ingenting av det.

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0