En stund för mig själv

Är helt slut nu. Har pluggat matte i stort sätt hela dagen och har ändå bara hunnit ta igen 2 lektioner, har 5 lektioner till att ta igen och imorgon och på fredag har jag ytterliggare två lektioner som måste tas igen. Just nu känns det som det kommer bli plugg hela helgen men ska försöka göra så mycket jag bara kan de sista skoldagarna så jag slipper sitta i helgen.

Just nu orkar jag inte plugga längre, funderar på att ta ett bad och läsa en bok. Bara få en stund för mig själv och ta det lugnt. Efter det tänkte jag fönstershoppa lite på nätet. Är så sugen på att shoppa nu men ska försöka hålla i pengarna.


                                             Är trött på snön nu!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0