Ett litet klick och så var de mina

Jag klickade just hem dessa sötnosar från Nelly. Har länge suktat efter klänningen som ni kanske vet och nu när pengarna trillade in på kontot i fredags så var jag ju bara tvungen att köpa klänningen. Hittade även ett gulligt linne som passar bra till sommaren. Den var dessutom på rea.

Ett tips för er som studerar: Mecenat/csn har ju ett sammarbete med Nelly som ger er 10% rabatt på varorna, dock inte reavaror märkte jag (vilket man kan förstå) men utnyttja den rabatten. Jag tjänade 50 kr på det, visst det blir inga stora summor men om man tänker långsiktigt så kan man spara in bra mycket pengar på det. Ett litet tips från coachen bara ;)


Tillbaka till kläderna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0