Läxa upp mig själv

Jag blir så arg på mig själv ibland. Idag skulle jag ta igen mina studier lite och gjorde jag det? NEJ! När jag är ledig vill jag bara göra saker som jag känner för just den dagen. Idag kände jag för att umgås med min bästa vän. Hade planerat att inte stanna så jätte länge men vi hade så himla roligt så tiden bara flög iväg. Var hemma vid 5 och efter det har jag inte gjort någonting alls. Får ta och sätta mig en stund nu istället och det är ju inte speciellt roligt men får ta det som ett straff. Måste ha lite pli på mig själv ibland.

På tal om något helt annat nu. Måste bara visa vad jag gav Krippe i alla hjärtans dags present.
Dessa söta chokladkakor, kom på efter att han inte gillar vir choklad så får väl äta upp den själv :)

Han fick även detta kort. Det är taget högst uppifrån Eiffeltornet. Man ser marken lite i bakgrunden.

Sen fick han lite småsaker som strumpor och en vanlig vit tröja. Saker han verkligen behöver eftersom det är hål i nästan alla hans strumpor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0