Stress och långa dagar

Hallå!
Hur har er dag varit? Min har inte varit fullt så underbar. Mamma kom upp och knackade på dörren 06.45 och frågade om inte vi skulle gå upp eftersom både jag och Krippe började kl 08.00 idag. Vi skulle med bussen 06.50 så den missade vi, men vi fick ändå hoppa upp ur sängen och försöka hinna med nästa buss som går 15 min senare. Vi klädde på oss och fixade oss på 10 min sen sprang vi till bussen och fick springa hela vägen och det är inte speciellt roligt när man är nyvaken. Det var min morgon det.
Förmiddagslektionerna gick helt okej, hade 4 timmars matte så det tröttade ut hjärnan rejält för på eftermiddagen kunde jag knappt tänka. Att mornar kan förstöra en hel dag är sjukt. Gick iallafall i skolan till 17.00 så har i stort sett precis kommit hem och ätit middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0