2011

Har legat i sängen hela dagen och tänker fortsätta med det. Blev en ganska lugn kväll igår vilket var väldigt skönt. Det var en bra start på det nya året. Det är ju trots allt 2011. Känner på mig att detta år kommer bli bra och det händer en hel del.

Januari: Studierna börjar efter en månads ledighet
Februari:
Mars:
April:
Älsklingen fyller 21 och vi åker till Los Angeles =D
Maj: Ett år avklarat på mina studier
Juni: Jag fyller 21 =D
Juli: Jag och älsklingen firar 3 år tillsammans <3
Augusti: Börjar andra året på mina studier
September:
Oktober:
November:
December:


Detta var det enda jag kom på än sålänge men det händer nog mer än så med tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0