23 Januari, 2011

Solen bara försvann. Var ute och promenerade i rättan tid. Kom hem för en timme sen ungefär och då var det minsann sol.

Upptäckte förresten en sak igår som inte var så rolig. Mitt pass går ut i Juni, åker ju till Los Angeles i April och passet måste vara giltigt i 3 eller 6 månader. Vilket vet jag inte, ska kolla lite närmare på det. Men iallafall, mitt pass är giltigt i 2 månader och 3 veckor när vi åker så måste fixa nytt pass i vilket fall som helst. Vi som tänkte fixa visum i helgen. Får göra det nästa helg isåfall. Känner mig lite stressad över visumet trots att det är ett bra tag kvar innan vi åker. Har aldrig sökt visum förut, tänk om man blir totalnekad. Vad gör man då?!

Jaja, det går nog bra, de är inte så hårda har jag hört. Imorgon ska jag iallafall förbi polisen och fixa nytt pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0