Äntligen fann jag den

Jag har fina naglar igen. Tog bort min nagelförlängning och gjorde en nagelförstärkning av mina egna naglar. Känns jätte skönt nu, de är inte lika långa heller så nu är dem inte ivägen när man knappar på tangenterna.
Köpte även lite saker i stan innan det var dags att göra naglarna. Hittade äntligen ett fotoalbum, det finns knappt att köpa längre eftersom alla har sina foton på datorn. Men nu hittade jag det på Bokia.


Albumet har helsvarta sidor så man kan göra massa roliga scrapbook sidor. Detta album kommer bli ett resealbum där varje sida kommer visa bilder från ett land vi har varit i.


Köpte även två neccessärer, de var 50% rea på båda så fick båda för 50 kr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0