Blir så arg ibland

Jag blir så arg på vissa högskolelärare. De skiter fullständigt i en så fort man fått ett betyg av dem. Ska inte dra alla över en kant men vissa bryr sig inte alls. Fick tillbaka några inlämningsuppgiftet idag och jag ville överklaga lite eftersom jag inte tyckte att de var rättvisa med betygen. Då drar han till med att han inte hinner för hsn måste hinna med en kopp kaffe. Kändes bara som en undanflykt. Jag hade tydliga bevis som jag kunde visa honom men han bara skiter i det. Jag blev så jävla arg så tillslut gick jag bara därifrån. Får göra en omtenta eller nått för att höja betyget istället. Nu ska jag iväg och träna iallafall, får ta ut lite aggressioner där och när jag kommer hem ska ni få höra en rolig sak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0