Harry B James

Måste bara visa den goda maten vi åt igår på Harry B James. Jag rekommenderar den starkt. Sjukt god mat och man behöver inte bry sig hur man ska äta, om man vill äter man med händerna. Vi åt som sagt tre rätters middag.


Till förrätt delade jag och älsklingen på en tallrik med en massa blandat. Det var bl.a mozzarellasticks, lökringar, nachos med såser, kycklingvingar och några andra saker.

Till varmrätt åt jag och Fia revbenspjäll med coleslaw och pommes, killarna käkade hamburgare.

Och till efterrätt blev det en amerikansk chokladkaka. Den var god de första tuggorna men sen blev det för mycket. Älsklingen tog en jordubbsmilkshake och den var sjukt god. Önskar att jag tog den istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0