Hur ska jag hinna?

Ibland undrar jag verkligen hur jag ska hinna med allt plugg och det som är utanför skolan. Startade ju skolan igår och känner mig redan lite stressad. Nu när första terminen är avklarad så vill ja gärna prestera bättre, nu har man ändå kommit in i det lite mer. Första tentan är redan om tre veckor och vet inte ens vad den innehåller. Vet en del saker som kommer att komma med men det är ingenting emot vad jag måste lära mig. Mitt dagsschema ser ungefär ut såhär:
- Går upp runt 06.00-08.00, beroende på när jag börjar (börjar oftast 08.00 eller 10.00)
- Åker till skolan, vilket tar en timme
- Är i skolan till 15.00-17.00
- Åker hem, en timme till
- Äter middag
- Klämmer in ett träningspass, inte varje dag dock men försöker 2-3 dagar i veckan
- När jag kommer hem därifrån är klockan oftast 20.00
- Duschar
- Läggdags, brukar somna av ren uttmattning runt 23.00-24.00, ibland tidigare än så

Som ni kan se är det någon timme hit och dit men då är man så pass trött så då orkar man inte, och på helgerna vill jag ju helst vara ledig. Förra terminen lyckades jag och jag ska fanimej lyckas denna termin med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0