Middag ute

Är fortfarande arg och irriterad över att mitt paket är borta. Har varit inne på hemsidan och försökt hitta något snyggt men det är inte så roligt att bli påmind om mitt paket. Jaja, ikväll ska vi ut och käka ialafall. Det blir jag, älsklingen, Fia och Oliver. Det är inte ofta vi går ut och äter men nu ville vi göra något annorlunda. Vi ska äta på Harry B James. Ska försöka få i mig 3 rätters, är så grymt sugen på kycklingvingar och revbensspjäll. Vi har bokat bord vid 19.00 så ska väl börja fixa mig om någon timme.

Image 1 of Rare Dress With A Contrast TrimImage 2 of Rare Dress With A Contrast Trim
Detta var klänningen jag längtat efter att få. Tycker verkligen den är jätte snygg och den skulle bli jättefin till sommarbruna ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0