Plugg och scrapbooking

Det blev inte så lång dag i skolan idag. Var på mattelektionen imorse mellan 08.00-10.00 sen åkte jag hem. Har suttit och gjort min komplettering i CAD (ett ritprogram) och nu tänkte jag sätta igång med några matteuppgifter. Har inte tid att slappa längre, måste komma tillbaka till rätt inställning för skolan och ta tag i mitt plugg nu. Har ju trots allt tenta om 1½ vecka så de börjar dra ihop sig lite nu om det ska gå bra på tentan. Dt är svårt men det måste göras.


På tal om något helt annat. Vill göra ett photoalbum med scrapbooking. Tycker det är skitkul att pyssla och foton är altid roligt att kolla på från år till år. Tänkte göra ett resefotoalbum från alla ställen jag och Krippe har varit på. I somras reste vi runt så mycket då vi bilade i Europa och till påsken åker vi ju till L.A. Det finns många foton att välja på, dock ligger alla på datorn så vill gärna printa ut dem på fotopapper och göra någonting med dem innan det händer nått med datorn och allt försvinner. De ligger ioförsig på en extern hårddisk men man kollar mer på fotona då man har dem i ett album.


Har ju kvar alla biljetter från allt vi gjorde på resan så det skulle bli roligt att göra något liknande den här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0