Sweet little lies

Jag har precis läst klart Lauren Conrads andra bok Sweet little lies och jag tror aldrig att jag har haft så många olika känslor när jag har läst en bok. Jag har varit glad, arg, förbannad, lycklig, you name it! Det har alltid hänt någonting hela tiden, boken har aldrig varit tråkig. För er som gillar BIG DRAMA, läs boken. Personer är otrogna, personer är lögnare, personer som beter sig som idioter, personer som man tror är sina bästa vänner men vill egentligen fån ut någonting annat av vänskapen. Skulle kunna rabbla hur mycket som helst. Ser fram emot att läsa sista boken, vill börja med den nu men har sagt att jag ska läsa den när jag åker till L.A. för att fräscha upp engelskan lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0