Tråkiga jag!

Vet att mina inlägg kanske inte är de roligaste, har inga bilder, bara en massa text. Det är lite svårt att ta bilder när man bara är i skola hela dagarna. Ska försöka bättra mig. Stannade förresten kvar på den sista lektionen idag och ooh vad jag känner mig duktig. Det var inte så farligt men gillar fortfarande inte läraren så ämnet får ett stort minus.

Ska försöka läsa igenom de jag missat från lektionerna i torsdags och kanske ta igen matten lite. Ligger ganska långt efter, duktiga jag. Det är svårt att komma in i pluggandet igen från en hel månads ledighet. Ska iallafall göra mitt bästa. Älsklingen är magsjuk så ska ta hand om honom lite också. Hoppas på att han inte smittar mig bara.

         
                      Får inte missa Sofias änglar som visas nu på kanal 5.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0