Trötthet kan väl leda till huvudvärk?

Har inte gjort någonting alls utom att slappa sen jag kom hem, var ioförsig inte hemma förns halv 7, då jag slutade skolan vid 5. Har fått tv 11 i vårt tv utbud nu så har sett första avsnittet av Glee, säsong 2. Älskar verkligen den serien, kanske lite töntigt men blir glad av att se den. Alltid de nyaste låtarna också så man tröttnar inte. Det är en modern musikalserie.

Det märks verkligen att man börjat plugga igen, inga sovmornar till 12 här inte. Går upp vid 06.00-07.00 tiden och kommer hem 18.00-19.00. Inte konstigt att man är trött.
Nu ska jag iallafall hoppa in i duschen, huvudet värker så ska krypa ner i soffan efter det och göra mig en kopp te. Imorgon har jag lite sovmorgon, börjar egentligen 10.00 men har bara räknestuga och tänkte att jag lika gärna kan ta en liten sovmorgon imorgon och göra uppgifterna på fredag istället då jag är ledig. Så imorgon blir det en kort dag mellan 13.00-17.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0