23 Mars, 2011

Sitte i skolan nu. Har bara föreläsning till 12 sen ska jag hem och ta det lite lugnt innan jag ska träna ikväll. Har rast nu så försöker komma på vad jag ska köpa till älsklingen när han fyller år om tre veckor. Brukar alltid ha en ide så här nära inpå men nu står det helt still. Han har sagt att han önskar sig jeans men eftersom vi åker till USA en vecka senare så kan man ju lika gärna köpa det där. Där kan man ju få två par jeans till priset av ett jämfört med här i sverige. Förra året fick han en flyglektion eftersom han vill bli pilot. Det är svårt att toppa den presenten, tror jag satte ribban lite högt. Det är nog mer jag som är nojjig om vad jag ska köpa. Någon som har en ide om vad jag kan köpa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0