31 Mars, 2011

Imorgon är det April, det var inte länge sen jag skrev att det snart var Mars. Tiden bara flyger förbi. Är ldeig från skolan idag men är absolut inte "ledig". Har en del ärenden att ta hand om idag.

- Jag ska ner till botkyrkabyggen och lämna in lite papper så jag och älsklingen ska få börja 
  söka lägenheter. 
- Jag måste få lite plugg gjort också. Ligger lite efter men det hinner jag ta igen idag och i 
  helgen.
- Ska även ut och springa/powerwalka idag också. Tog en 45 minuters powerwalk igår och det 
  var riktigt skönt i vårvädret. Ska försöka hinna med ett litet träningspass varje dag nu innan 
  vi åker till USA. Man vill ju vara lite fit när man ska gå runt i shorts och klänningar.
- På tal om shorts och klänningar så är jag jätteblek så ska köpa BUS också tror jag. Är typ
  genomskinlig nu.

Detta har jag att sysselsätta mig med idag.

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0