5 Mars, 2011

Jag har drömt så hemska drömmar i natt, hur ofta drömmer man 3 hemska drömmar?! Den första var att min pappa och syster höll på att drunkna, och jag och mamma var de enda som var där så vi försökte rädda dem, det var riktigt hemskt. Vaknade upp mitt i natten och grubblade över hela händelsen. Kunde inte somna om efter det för jag var så uppe i varv och hjärnan gick på högvarv. Självklart vaknade jag innan jag hann rädda dem så när jag var vaken försökte jag tänka ut en plan om jag nu skulle drömma samma dröm igen. Somnade om efter en halvtimme kanske och då drömde jag om att min moster hade dött och alla i min släkt var helt förstörda. Nu kommer vi till sista drömmen och vad drömmer jag inte om då om inte att min farmor hade dött. När jag vaknade i morse så hade jag ont i magen, huvudet och kände mig helt sänkt. Hoppas inte drömmar kan tyda verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0