Sömnsjuka

God kväll!

Har haft fullt upp med studier idag plus att jag har njutit av den härliga solen. Idag fick jag riktiga vårkänslor. Drog med mig mamma och borsan på en promenad när jag kom hem vid 4 tiden. Nu ligger jag bara i sängen och har lagt alla böcker åt sidan. Har egentligen inte fått så mycket plugg gjort men det är mycket för mig. Måste lägga på ett kol nu för det börjar dra ihop sig. Känner mig inte så stressad psykiskt men fysiskt har jag fått något bakslag. Är så sjukt trött på dagarna, gäspar hela tiden och på lektionerna kan jag inte koncentrera mig.

Jaja, fick mig ett gott skratt igår när jag och Krippe skulle kolla på tv3 play. Kolla svenskan...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0