Tuggummiberoende?

Min ångestdag är slut, finally. Jag har väldigt svårt att äta när jag är nervös. Klämde i mig en macka imorse och drack en drickyoghurt innan tentan och nu efter tentan har jag bara fått i mig en halv cola och två rutor sportlunch. Är alltid efternervös också. Vet inte varför men det tar ett tag innan jag känner mig lugn igen. Och jag blir inte hungrig förns jag är lugn.

Jaja, inget mer med det nu. Upptäckte när jag rensade några väskor att jag har ett tuggummipaket i varje väska. Man kan ju tro att jag är tuggummiberoende. Det värsta är att jag inte vetat om att de legat där, brukar alltid vara duktig på att lägga över alla mina saker i den andra väskan när jag byter men nu vet jag inte vad som hände.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0